Tak toto znie naozaj romanticky, však? Krásna svadba na veľkej lodi s možnosťou plavby po okolí je krásnym zážitkom nielen pre snúbencov, ale aj všetkých svadobných hostí, veľkých a aj malých...
Práca doma
Práca na doma, práca z domu, homeworking, teleworking… Mnoho názvov pre zhruba rovnakú vec. Možnosť pracovať v pohodlí vlastného domova.
Prvý pohľad na takúto robotu je atraktívny. No má aj veľa nevýhod, pre ktoré ju nemôže a nebude môcť vykonávať každý. Pozrime sa preto na tento druh roboty podrobnejšie. V ďalšom texte popíšem, aké výhody a nevýhody má to, ak pracujete z pohodlia svojho domova. Sám tak pracujem od roku1997, takže tento článok nie je súpis prečítaných faktov, ale hlavne praktické skúsenosti. Drobná poznámka ešte k tomu, že pracujem ako živnostník, nie som teda v zamestnaneckom pomere. No rozdiely by neboli veľké, ani keby som rovnakú činnosť vykonával pre niekoho iného.
Trend pracovať z pohodlia domova rastie
Pracovať doma je možné často len vďaka internetu. Ako sa postupne mená charakter práce, ktorú človek vykonáva, mení sa aj miesto, kde sa dá pracovať. Chovať dobytok, pracovať pri páse vo fabrike, či šoférovať kamión sa príliš nedá bez toho, aby ste neboli „na mieste“. No veľa počítačových prác, komunikácie, či tvorby je možné robiť plnohodnotne aj cez internet.
Celosvetovo je trend podporovať prácu z kancelárií do bytov zamestnancov. V niektorých krajinách takto pracuje už vyše 10% zamestnancov. Asi ideálne sa na takýto druh práce hodia zamestnania, pri ktorých ako výsledný produkt sú dáta, alebo služby spojené s internetom, médiami. Napríklad:
- Počítačový špecialista, správca serverov môže k systémom pristupovať na diaľku. Načo by mal sedieť v ústredí firmy, ak rovnakú činnosť môže robiť z vlastnej spálne cez internet?
- Programátor, grafik, spisovateľ, žurnalista, fotograf… Mnoho tvorivých profesií vyžaduje jediné: výsledok. Nikoho nezaujíma, či novinár píše úvodník vo vani, alebo za pracovným stolom v redakcii.
Mimo kanceláriu zamestnávateľa sa dá vykonávať mnoho povolaní. Pre zamestnávateľa to prináša veľa výhod. Nemusí platiť prenájom miestnosti, energie, nemusí riešiť konflikty medzi zamestnancami. Zadá proste úlohu a zamestnanec nech pracuje. Netreba platiť nadčasy, prácu v dňoch pracovného voľna.
Výhody práce z domu
- Ste sami sebe šéfom.
- Máte plávajúci pracovný čas, robíte vtedy, kedy sa vám to hodí. „Krycí názov“ sloboda sa na to celkom hodí.
- Ste úplne zbavení ťažkostí s kolegami, žiadne konfliktné vzťahy. Kolegovia sú nám spravidla vnútení okolnosťami a často si „nesadnú“, alebo sú v konkurenčnom vzťahu. Ak pracujete doma, vyberiete si sami, s kým sa chcete osobne stretávať.
- Môžete pracovať pre zahraničného klienta a neopustiť krajinu.
- Pri práci doma je spravidla hlavným kritériom výstup, či splnená úloha. Keď ju máte hotovú, nemusíte sedieť v kancelárii len preto, že ešte neskončila pracovná doba.
- No a drobnosť – čím viac pracuje doma, tým menej áut sa tlačí na uliciach v zápche.
Viem, výhod sa dá menovať aj viac. Pre každého je výhodou niečo iné. Sloboda rozhodovania, pestrý výber práce, lukratívna práca pre dobre platiaceho klienta pri žití v krajine, kde je nájomné nižšie… Výhody, ktoré domáca práca prináša si vypočítate ľahko. Preto viac pozornosti budem venovať nevýhodám.
Nevýhody práce z domu
Podrobne teraz preberiem hlavné nevýhody, aké prináša práca doma. No neplatia vždy všetky a pre každého. Napríklad introvert ocení možnosť práce osamote. Pre extroverta môže sociálna izolácia, akú prináša fakt, že sa nestretáva s kolegami, predstavovať tak vážny problém, že ju odmietne dlhodobo vykonávať.
- Takto nemôže pracovať každý. Akokoľvek by chcel, niekto to nezvládne. Hlavne preto, že:
- Pri tejto práci ste si sami šéfom a musíte byť k sebe primerane tvrdý. Inak nič nespravíte, alebo naopak – prepracujete sa.
- Mnohí sa sami nedokážu donútiť začať pracovať. Doma je vždy poruke mnoho činností, ktoré treba vykonať. (A posteľ, televízor…) Človek má často tendenciu vyhnúť sa ťažkej úlohe tým, že začne robiť na menej ťažkej. Namiesto nudnej analýzy dát začnete umývať okná… Preto odporúčam: stanovte si pracovnú dobu a striktne ju dodržiavajte. Niekomu pomôže, ak sa oblečie do normálneho obleku, aby tým predelil pocit, že je doma. To nie je podmienka, napríklad ja pracujem vždy v pyžame. Niekomu pomôže, ak si časť bytu zariadi ako pracovňu, či kanceláriu.
- Mnoho ľudí sa nedokáže donútiť prestať pracovať. Keď sa práca darí, ani nezbadáte ako a utečie vám celý deň. Dobré výsledky a zaujímavá práca môže viesť k prepracovaniu. Človek pracujúci doma často ani nezbadá, že už bola jar a leto. Čas sa rúti rýchlo. Nevychádzate z bytu, len na nutné nákupy. Rozhodne si preto stanovte časový limit pracovnej doby, ktorý nikdy neprekročíte. Neponocujte. Najvýhodnejšie je pracovať vtedy, kedy robí väčšina vašich známych a urobiť si voľno vtedy, kedy sa môžete stretnúť a vyraziť s kamarátmi za odpočinkom. Spočiatku som pracoval tak, že po nociach som robil, cez deň spal. Výsledok: s nikým som sa nestretával, lebo skoro popoludní má čas málokto. Večer som už zas musel robiť…
- Niektorí klienti, či zamestnávatelia nerešpektujú žiadne hranice. Ak vedia, že pracujete z domu, volajú kedykoľvek. Alebo vám pošlú v noci e-mail a očakávajú okamžitú reakciu. Pojem pracovná doba sa totiž zvyčajne viaže na dostupnosť pracovníka. Homeworking nemá definovanú pracovnú dobu. Pár krát odpoviete na e-mail okamžite aj v noci a nabudúce sa to už považuje sa samozrejmý štandard.
- Rodinní príslušníci nemusia vnímať prácu doma ako prácu. Môžu vyrušovať. Stále otázky typu „čo si dáš jesť?“ zo strany rodičov môžu viesť k obezite. Rodinní príslušníci, hlavne starší, ktorí sú stále doma, môžu vyžadovať trvalú pozornosť. Nevnímajú, že pracujete. Veď môžete aj potom… Práca doma teda môže spôsobiť veľa nepredvídateľných konfliktov.
- Návalová práca je typická pre homeworking. Máte zadanie, ktoré sa dá hladko zvládnuť za mesiac. Prvé dva týždne prácu odkladáte s tým, že to v pohode zvládnete aj za zvyšné dva týždne. Ďalší týždeň sa na prácu „už chystáte“, ale vždy vám do toho niečo príde. Posledný týždeň šturmujete od rána do rána.
- Strata sociálnych kontaktov, sociálna izolácia. Klasické dôsledky práce z domu. Keďže komunikujete sami so sebou a s počítačom, môže sa postupne dostaviť zmena správania. Bez praxe strácate niektoré sociálne zručnosti, zhorší sa vaša schopnosť (možno skôr zručnosť) komunikovať s ostatnými ľuďmi. To môže spôsobiť, že vás vaši priatelia začnú vnímať ako čudáka a prestanú sa s vami stretávať. Tento dôsledok práce na doma je asi najvážnejší zo všetkých negatív. Môže spôsobiť dlhodobé až doživotné zmeny osobnosti. Preto je dôležité, aby ste v práci doma robili pravidelne pauzy a v nich sa venovali čo najviac rôznym ľuďom v osobnom kontakte. (Nie len cez Skype, tam nevidíte neverbálnu komunikáciu!)
- Ritualizácia činnosti. Začnem z iného konca: človek sa prispôsobuje stavu vecí. Ak nezamestnaný nemá prácu viac, ako pol roka, je zle. U mnohých nezamestnaných sa začne vytvárať stav, kedy prestávajú byť schopní pracovať, aj keby prácu dostali. Je to podobné, ako keď niekoho vystavíte úplnej karencii podnetov (samotka v tme a tichu, napríklad). Čoskoro sa bude zúfalo dožadovať nejakých úloh, ktoré by mohol riešiť. No ak ich dostane, nerieši ich, nie je toho schopný. Extrémny príklad, viem. Ale ak robíte doma, tiež môžete mať relatívne tak málo podnetov, že sa začnete topiť v nepráci – v zbytočných činnostiach, ktoré len žerú čas a iba maskujú vašu lenivosť. Aby ste vôbec začali pracovať, vykonávate rôzne rituály. Neskôr zistíte, že bez nich už pracovať ani neviete. To sa týka najmä akcentovaných ľudí, čiže ľudí, ktorí majú vlohu k obsedantne kompulzívnemu jednaniu. Práca doma u nich môže akcelerovať rozvoj nežiaduceho správania.
- Ak sa úloha ukáže náročnejšia, než sa zdalo… Problém. Nikto neocení, že pracujete oveľa viac. Neuveria vám, že ste robili do úmoru.
- Nedostatok kontaktu s prírodou. Viem, to platí aj v mnohých iných profesiách. Ale ak môžete, choďte pracovať von. PDA, notebooky, diktafóny… Mnoho vecí sa dá.
Zamestnanec pracujúci z domu
Ak máte zamestnávateľa, ktorý vám prácu z domu umožní, môže to byť výhodné tým, že sa vám stará o prísun práce a kontroluje, či odovzdávate výsledky. To môže eliminovať mnoho z negatívnych dôsledkov práce z domu.
Podnikanie z domu
To je asi ideálna kombinácia. Živnostník či podnikateľ pracujúci z domu môže začať podnikať s takmer nulovými nákladmi.
Podnikanie zvyčajne zabezpečí dostatočne pestrú činnosť, aj sociálne kontakty. Pritom viete, prečo to robíte. Môžete si sami vybrať, kto je váš klient a komunikovať tak len s príjemnými a rozumnými zákazníkmi. Veľa tvorivých činností sa dá vykonávať, ako živnosť. Ideálne sú tie, ktoré nezávisia na úzkej práci v tíme.
Aj predaj sa dá vykonávať z domu, napríklad internetový obchod. No taká práca je nevďačná. Kým máte málo objednávok, živoríte. Potom je zrazu objednávok tak veľa, že ich prestávate stíhať vybaviť. Už zarábate slušne, no nie tak, aby ste si z toho mohli dovoliť živiť zamestnanca, ktorý by vám pomáhal.
V dnešnej dobe je už počítač často len jeden z mnohých nástrojov. Neraz sa potom stane, že človek pri realizácii zadania mení miesto práce, ale pripája sa k rovnakým dátam. Pokiaľ nie je potrebný styk s klientami alebo kolektívom ostatných pracovníkov, je najjednoduchšie zadania delegovať. Majiteľ firmy tak získava flexibilných spolupracovníkov. Pokiaľ sa chcete pozrieť, ako táto pracovná príležitosť môže fungovať, môžete sa pozrieť napríklad na elance.com a mnoho iných serverov.
Nie výnimočne sa potom môže stať, že zamestnávateľ zadá robotu a šikovný zamestnanec ju spraví na diaľku. V skutočnosti ju ďalej zadá niekomu, kto to spraví – trebárs na Filipínach – ešte lacnejšie.
csaba 14. februára 2009
stale čítám články o práce z domova ale stale neviem očo ide.podla mna to je podvod.ked nie je tak ma presvedte
Miro 15. februára 2009
A prečo by ťa mal niekto presviedčať? Mysli si čo chceš. Ak nevieč o čo ide, nemôžeš si o ničom myslieť nič dobré. Taká je ľudská psychika. Neznáme = nebezpečné.
pikolo 17. februára 2009
jasne ze je to vsetko podvod stiahnut este aj tie posledne peniaze z vas ale co uz ved ludia su povacsinou sami hajzli bez svedomia a budu vam klamat do oci aby sa dostali k vasim peniazom,je mi s vas na grc
Miro 17. februára 2009
Veď si pogrcajte nad ľuďmi. Otázka znie, či vám taký postoj pomôže.
jazmin 22. februára 2009
Čitam stránky o práci doma a stíle tomu nerozumiem o akú prácu vlastne ide. Čo by som mal robiť. Vysvetlite?
Raz som podrobnejšie reagoval na takúto prácu a vysvitlo, že ide o predaj Herbalife.
sladka 25. februára 2009
Mirko, zrejme si zastancom tejto firmy. Ja som tiez mala moznost dozvediet sa o nieco viac ako je to napisane tu … a vysledok,???? pytali nehorazne penizky za info o praci …. a to je ponuka pre nezamestaneho????
nech daju zarobit lahko a rychlo ako to tu pisu a potom kupim, ked zarobim …..a nech nevymyvaju ludom hlavicky blbostami ake je to vyhodne….ved keby to take bolo tak je kopec bohatych ludi nie????
Miro 25. februára 2009
akej tejto firmy? ja píšem o práci doma. sám sa tak živím, v článku som spísal pre a proti. môže ísť o živnosť. ak ktokoľvek pýta peniaze za info o práci, je to podvod, písal som to už viac krát.
mikki 17. marca 2009
Mal by som zaujem o pracu na doma . Sice neviem o co by islo ale surne potrebujem peniaze.
mlinka 18. marca 2009
Mala by som záujem o takúto prácu, som na materskej a peniaze by sa nám veľmy hodili. Len neviem čo by som asi tak mala robiť, lebo tu sa to konkrétne nepíše a mám aj zlé skúsenosti. Raz som reagovala na podobný inzerát a v prihláške mi poslali aj sumu ktorú treba zaplatiť, tak som od toho ihneď odstúpila, lebo som mala podozrenie, že sa niekto obohacuje na iných ľudoch vo finančnej núdze. Ale ak je to tak ako píšeš tak to môže byť seriózne.
Miro 18. marca 2009
mlinka, mikki: ale veď toto nie je inzerát. Toto je článok o práci doma. Inak tip hlavne pre mikkiho – to že potrebujete peniaze je vec, ktorá nikoho nedojme. každý potrebuje peniaze na základe potreby peňazí vám nikdy a nikto nedá prácu, ani na doma ani inú. Musíte vedieť povedať čo ponúkate, akú službu viete poskytnúť. Ak je dobrá, rýchlo nájdete niekoho, kto ju kúpi. Preto sa oplatí pracovať na sebe, študovať stále nové a nové oblasti.
Držím vám palce, aby ste si našli takú prácu na doma aká vám bude sedieť.
robert 23. marca 2009
Dobry.Aj ja by som mal záujem o prácu.
pistik 24. marca 2009
To je od vás všetkých milé, že chcete prácu na doma. Ja zase chcem byť doma a mať peniaze. Len tak si prilepšiť. Nepoznáte na to neaký recept?
Miro 24. marca 2009
pistik je to celkom jednoduché. stačí obabrať pár prírodných zákonov.
ale vážne. jasné, ide to. treba vykonať takú prácu, ktorá ti bude následne prinášať zisk bez toho, aby si niečo robil ty sám. volá sa to pasívny príjem. zvyčajne sa to dá dosiahnuť pomocou intelektuálneho majetku. investície, tvorba, majiteľ firmy, multilevel marketing. možností je veľa, stačí si nájsť tú, ktorá ti vyhovuje a začať pracovať. o pár rokov pocítiš výsledky.
no funguje to vždy tak, že najskôr musíš ty niečo dať a až potom môžeš niečo dostať.
takže pre mňa je práca doma vždy synonymom že neskôr budú doma aj nejaké peniaze.
obávam sa, že ti nikto nezaplatí za to, že ostaneš doma. hoc… niektorí zamestnanci by firmu asi stáli menej, keby im platila za to, že neprídu kaziť kolektív. no ale to som už odbočil od tvojej otázky, ale aj od témy práce doma. :-)
laci 28. marca 2009
Mňa zaujíma praca na doma ale nikto ju neponuka…..
iba rozne neseriozne bludy od voňaviek až po voňavky…..
Jana 21. apríla 2009
Miro, ale ved napíš čo robíš a ako si k tej práci prišiel ja nachádzam len samé hlúpe inzeráty kde pýtaju prachy za info.
Miro 22. apríla 2009
Jana ja som si zriadil živnosť a zháňam si zakázky. Už vyše 10 rokov. Spôsobov zárobku je veľa. Práca doma začína nápadom, informáciami, znalosťou, schopnosťami. Neuspeješ, ak budeš čakať, že ti prácu na doma niekto pridelí. Pre prácu na doma musíš byť vnútorne motivovaná. Ale potom to stojí za to.
mia 24. apríla 2009
Uz dlhšie hľadám pracu cez net, ale zatiaľ je to podobné, ako píše väčšina.Miro ma pravdu v tom, že začať treba u seba.Mať nápad-to je hlavné a pomaly ho začať realizovať.Teraz je situácia trochu sťažená
kvôli kríze, ale aj z tej šikovní profitujú.Takže kto chce pracovať
z domu, musí prísť na to, čo ľuďom ponúknuť a nie čakať, čo ľudia ponúknu jemu.Je to zložité, ale treba skúšať, všetky začiatky sú ťažké.
ria 7. mája 2009
Otazku prace na doma riesi vela ludi, ale zial nic take sa neponuka-hlavne praca na PC z domu atd. Len blbosti. A pritom by to privitalo vela zien.Zeny su totiz velmi dobre manazerky a cas si vedia dobre zadelit. Vela podnikov o takej to praci nechce ani pocut a pritom by vela nakladov na zamestnancov usetrili. 50% firiem by na administrativnu pracu mohlo zamestnavat ludi takymto sposobom. V zapadnej a severnej Europe je to bezne. A vsetci su spokojni. Ak sa niekto boji uniku informacii, nema sa coho bat, kto chce, vynasa aj ako skalny zamestnanec. Kto nechce, nevynasa. Pozrite sa na sukromne uctovnicke frmy, tie maju tolko tajnych info o podnikoch , pre ktore pracuju a predsa dokazu udrzat tajomstvo. Musime dufat, ze konzervativny zamestnavatelia sa konecne rozhodnu ponuknut nam takuto moznost zarobuit si. Nech myslia na to, ze budeme menej chory a frustrovany. Nie je vzdy potrebne dychat podriadenemu na krk… Ahojte
Miro 7. mája 2009
Presne tak, chce to zmenu politiky firmy a k tomu sa nejak nikto nemá. Sú u nás už miesta, napríklad manažéri, ktorí majú niektoré dni prácu v kancelárii a to môžu robiť z domu. No asi to chce ešte trocha počkať, kým to bude ponúkať viac firiem.
Inak veľa ľudí má o práci z domu veľmi skreslené predstavy, akože odpočinok, pohoda a veľa peňazí. :-) takže chápem ak sa v niektorej firme taký pokus spraví a neujme. O prácu doma má záujem veľa ľudí, ale len zlomok z nich robí samostatne. a zlomok z tohto zlomku to vydrží aj dlhodobo. práca doma je podľa mňa fajn, živím sa tak dlhé roky a predstava že by som mal byť niekde v kancelárii s inými… brrr.
marcela 22. mája 2009
Miro, asi ta porazalo ked si cital nejake prispevky. Ludia vacsinou nechapu, ze pracu doma moze vykonavat zvacsa ten, kto si sam vytvori jej napln. A Slovaci su bohuzial stale zrejme ako nasledok zotrvacnosti myslenia z cias minulych zvyknuti ze im vsetko bude ponuknute ako hotova vec. Preto je tak vela naivnych jedincov, ktori naleteli pochybnym inzeratom. Firma, ktora poskytuje pracu na doma ma zvacsa tak vyspecifikovany profil pre pripadneho uchadzaca ze inzerat urcite neznie PRACA DOMA. VOLAJTE NA TEL CISLO … Ide zvacsa o zaujem o skuseneho grafika, spisovatela, prekladatela, architekta, dizajnera, tz cloveka s patricnym vzdelanim. Ak nedisponujete podobnymi vedomostami a diplomami potom je na mieste otazka zamysliet sa co by som rad robil a vzdy je tu moznost posobit vo sfere ktora si nevyzaduje tak narocny a dlhorocny vzdelavaci proces. Existuje vela kurzov, ktore vam daju moznost vykonavat pracu aj doma. Kurz krajcirky, kadernicky, vizazistky, kozmeticky, masersky kurz otvaraju moznosti otvorit si zivnost a prevadzkovat ju doma pre zeny. Muzi si rovnako mozu otvorit zivnost v tom comu sa venovali na skole ci boli dokonca odborne vyuceni, pripadne comu by sa dalo venovat ako volna zivnost. Moznosti je milion ale Slovaci su narod bojazlivi nauceni chodit vo vyslapanych chodnikoch.
Ja som si otvorila salon, ano otvorila som si ho doma na sukromi, moj sen je odjakziva byt si sama sebe panou. Zatial tuto zivnost robim popri trvalom zamestnani pretoze vsetko sa zvycajne rozbieha pomalsie ale uz teraz mam jasne predstavy ako tuto moju cinnost obohatim o dalsie sluzby a na to by mohol byt vhodny cas prave popri bliziacej sa materskej dovolenke. Takze drzte palce! :-)
Medved 1. júna 2009
Každý z nás ma slobodnú voľu a má možnosť si vybrať to čo bude robiť…..
Človek ktorý sa chce mať lepšie musí robiť niečo iné ako všetci ostatný….. to je recept na lepšiu budúcnosť a viac úsmevu…
Mňa práca doma zaujala aj keď mam zatiaľ ešte malé info. o tom. Som živnostník a mam ešte dostatok času na niečo iné….
Nič nieje zadarmo…ak niekto čaká že za nič pridu peniaze tak nech sníva dalej……
Pozdravujem všetkých ktorí sa vybrali cestou ktorá je možno tahšia ale z dlhodobeho hľadiska prinesie pekne ovocie :o)
mamina 12. júna 2009
ahoj preco za pracu na doma musis zaplatit nejaky poplatok a potom ti akoze daju pracu.nezda sa vam to cudne ved ak kazdy zaplati taky poplatok tomu cloveku ten clovek bude za par dni milionarom.preco ak je seriozna ponuka preco si tak isto nepytaju poplatok????hm?ak niekto nasiel serioznu ponuku prace na doma tak to by som chcela vdetiet.
Miro 12. júna 2009
mamina vstupný poplatok pri zamestnaní je vždy signálom, že sa jedná o podvod. niečo iné je ak ide o podnikanie, tam však platia iné pravidlá hry. treba byť opatrný. ale čo je to práca doma? ak hľadáš rýchle peniaze za málo práce navyše v pohodlí, tak to nenájdeš, také ponuky sľubujú podvodníci. ak chceš tvrdo pracovať, môžeš aj doma, podnikaj, to je najlepší spôsob ako zarobiť peniaze – práca doma je fajn vec, ale nie je to pohodlná práca.
v0tr3l3c 13. júla 2009
Zrejme niekto nepochopil čo to je práca na doma.
Inzeráty kde sa ponuka práca na doma su poväčšine podvod.
Tam kde treba zaplatiť vopred je na 90% podvod.
Ostatne je väčšinou behanie a zháňanie klienta.
ad inzercia.
Miro zrejme pracuje ako „fotograf“ na voľnej nohe.
To čo tvorí je obraz pre klienta. To predá a tým zarába.
Chcete prácu na doma?
Ste zamestnaný a pracujete v kancelárii a chcete si privyrobiť?
Opýtajte sa svojho šéfa že či by ste nemohli doma na svojej technike spraviť určitú prácu, ako nadčas, výsledky potom odovzdať.
aj takto sa dá získať práca.
Pokiaľ určitý čitatelia nepochopili článok doporučujem ešte raz prečítať. Je v nom kus pravdy..
ps. pán Miro
gratulujem ku stránkam, ( všeobecne ) sledujem ich už od prvotin v html až po dnešné ..
veľa pútavého sa dá dočítať…
Ďakujem..
Miro 14. júla 2009
Votrelec ďakujem :-)
madvad 14. augusta 2009
Súhlasím s v0tr3lc0m, slovné spojenie ‚práca na doma‘ je u nás už tak sprofanované že keď niekto naozaj pracuje z domu, tak bežný človek ho podvedome považuje za podvodníka.
Pracovať z domu sa však dá cez internet mnohorakým spôsobom. Sú ľudia ktorí píšu články za ktoré ich niekto platí, sú takí ktorí prevádzkujú, moderujú alebo administrujú nejaký portál ktorý sa venuje špecifickej problematike. Keď je portál navštevovaný, môžu naň umiestniť reklamy, prípadne inak na ňom zarábať. Sú ľudia ktorí si zriadili internetový obchod a celý deň sa venujú vybavovaniu objednávok cez internet. Sú potom IT-administrátori, ktorí dokážu administrovať zo svojej spálne celé serverovne, jednej či aj viacerých firiem. To je tiež práca z domu, o ktorej píše p. Miro.
Napr. ja som programátor a už 2 roky pracujem tak že dva až tri dni do týždňa pracujem z domu. Všetko čo potrebujem je počítač, dobré spojenie na firemné servery a dobrý systém na komunikáciu v prípade mojich nejasností (keď nerozumiem presne zadaniu). Zvyšné dva až tri dni do týždňa normálne dochádzam do BA, sedím v ‚ofise‘, riešim s kolegami veci na ktorých som sa doma ‚zasekol‘.
A po dvoch rokoch skúseností s takouto prácou môžem iba potvrdiť že to o čom píše p. Miro je pravda. Vďaka za článok.
Eva 20. augusta 2009
Prácu na doma prostredníctvom internetu by som zvládla,nakoľko som doma na MD,ale Bohužiaľ som reagovala na dve ponuky na ktoré som doteraz nedostala žiadnu odpoveď,tak sa pýtam sama seba, prečo potom niekto takúto prácu ponúka,keď na ňu neodpovedá?
Miro 20. augusta 2009
Eva to asi záleží na tom, kto tú prácu ponúkol. Možno už na prácu doma niekoho našiel… Samozrejme, nie je pekné ak niekto neodpovie ľuďom, ktorých pôvodne vyzval, aby písali.
Mirec 5. septembra 2009
Noooooooooooooooooooo LUDIA to je tak lahke toto všetko oni NAM ponukaju pracu mi chceme penaize… a oni tym že mi sme takmer nadne tak spravime preto všetko oni chcu aby ste im zaplatili za niejaky KKTsky EMAIL ktory Vam pošlu alebo baličeka teraz chcu aby vy ste to iste robili taketo stranky a tak… a posielali dalej emaily proste klamu Vas praca na doma je to klamat dalej poviem Vam dam Vam pracu, ale zaplate mi 5 eur… 5 eur je to nič neokradol Vas a ani ned sa zažalovat lebo 5 eur nikto ani zatkom nepohne ale ked tak nato zareaguje 100 ludi mate 5OO eur a to už je pekny peniaz a mesačne ked je šikovny si takto zarobi nemale peniaze… TOTO JE PRACA NA DOMA. KLAMAT aby si zarobil, a potom musite Vy klamat aby ste zarobili. Lebo FIRMA ak chce zamestnanca prijme ho a ešte ak važne mate nudzu da vam ZALOHU a nie ešte pyta od Vas peniaze.
Tibor 6. septembra 2009
Pačil sa mi príspevok Marcely a jej aktívny prístup. Vystihla podstatu. Stále ma udivuje ľudská naivita a domýšľavosť o vlatnej dôležitosti. Ak takýto ľudia naletia niekomu kto ich slabosť využíva a ešte sa aj pohoršujú je to na zaplakanie. V našich končinách je to zatial tak, že najskôr si musíte aktívne
prácu na doma zohnať a až potom sa môžete zašiť doma a niečo tam robiť. Z mojich skúseností viem, že dobre zaplatená práca na doma sa
neinzeruje na internete, ale sa ponúka inými cestami. Ja sa tiež živým
prácou na doma. Paradoxom je, že som kôli práci na doma som z domu preč väčšinu dňa.
anita 8. septembra 2009
Tiež som rozmýšľala o práci doma. Som nezamestnaná, takže nejaké euro navyše by nebolo na škodu….Vyhladala som si prácu doma na nete.Je potrebné zaplatiť nejaký poplatok za “ Rozhodovací balíček“. Tak sa chcem opýtať, či niekto má s týmto skúsenosť….., či tiež ide o podvod a keď nie, o akú prácu vlastne ide.
Miro 8. septembra 2009
anita žiaden rozhodovací balíček, alebo poplatky neplať.hľadáš prácu, nie možnosť niečo si kúpiť. peniaze majú ísť smerom k tebe, nie od teba
nici32 9. septembra 2009
ano viem o co ide je to predaj vyrobkov herbalife je tam poplatok 20eur a zarobit sa na tom neda
Karol 28. septembra 2009
Ano je tam poplatok za Rozhodovaci balicek. Jeho zmysel je selekcia skutocnych zaujemcov o podnikanie. Je potrebne vytriedit „Klikacov“, ktori by si objednali cokolvek bez zaujmu lebo je to zadarmo. Ano je to Herbalife a kedze je to podnikanie ako kazde ine, bez prace sa ani tu neda zarobit… TAkze ak vam niekto povie , ze tu peniaze samy padaju z neba klame…
Miro 29. septembra 2009
Je nekorekné ponúkať prácu s rozhodovacím balíčkom. Je to somarina. Herbalife nie je práca, je to podnikanie. Ak chcem začať podnikať, nehľadám prácu, ani rozhodovacie balíčky. chcem informácie. keby v reklame napísali jasne o čo ide (MLM podnikanie) síce by im naletelo menej ľudí, ale nemali by tak zlé meno.
Ľudia sú leniví. chcú prácu ale nie preto, že by chceli robiť. chcú peniaze a za ne sú ochotní spraviť nejakú prácu. jeprirodzené, že chcú čo najviac peňazí za čo najmenej práce. výsledok? málo peňazí. ak chcem dostať, musím dať.
Slava 15. októbra 2009
Práca na doma, práca na doma????????
Práve mi priznali polovičný invalidný dôchodok. Približne 30 rokov som pracovala v kolektívoch na rôznych pozíciách. Po revolúcii som sa rekvalifikovala a vyštudovala vysokú školu. Ovládam cudzie jazyky. Ale keď som počas PN rozposlala približne 50 žiadostí (aj na prácu na doma), od všadial mi prišla zamietavá odpoveď, že vraj nespĺňam kvalifikáciu. Sú to len bludy, že môže každý pracovať z domu. Je tu evidentná veková diskriminácia. Keď nechcem klamať, samozrejme uvediem zníženú pracovnú schopnosť. A tu sa jedná o ďalšiu diskrimináciu. Veľmi ma to rozčuľuje. Samozrejme tie firmy a pracovné agentúry sú už u mňa odpísané.
Som veľmi zvedavá, čo mi na to odpoviete.
evica 15. októbra 2009
Slava, máte pravdu, robila som 12 rokov na úrade práce a mám skúsenosti s tým, ako nám zamestnávatelia nechceli zobrať ľudí so ZPS , ale na druhej strane aj s takými „pracovníkmi“, ktorí naoko chceli ísť robiť a keď mali nastúpiť, odrazu boli chorší od chorých.Často som si pomyslela, keby som ja išla doktorovi s mojimi krížami, mala by som viac zníženú pracovnú schopnosť ako ty…
Jaqroslav 19. októbra 2009
Vidím vidím že 90% z vás ste takí, o akých píšete. Podvodníci a nevzdelaní ľudia. úprimne mi povedzte, kto z vás vyskúšal prácu z domu-herbalife. kto? Prizná sa niekto? nielen vyplnil dotazník, ale kto sa skutočne zapojil a začal pracovať? Vážne si myslíte, že je to podvod? Vážne si myslíte, že by firma ako Herbalife bola schodpná podvádzať? Presne ľudia ako vy nemajú šancu v živote niečo dokázať. S prácou doma som začal nedávno, a aj keĎ sa to hýbe veľmi pomaly, stále sa to hýbe. A príjm rastie. A viem, že najbližšie dva tri roky budem musiť peniaze stále vrážaať do reklamy a produktov aby som ich mohol posunúť ďalej. Ide len o to či niekto chce alebo nie. Jeden je úspešný a druhý nie, aj keď robia tan istý byznys. Čím to je? Áno je to len človekom. Ten úspešný vie čo chce a ide za tým, lebo vie že pre úspech je potrebné niečo obetovať. A ten neuúspešný je neúspešný len preto, lebo naivne drží v hlave myšlienku rýchleho zárobku bez roboty. A samozrejme nakúpi produkty, nič nerobí a potom keĎ za pár mesiacov zistil že nič nepredal začne nadávať na firmu a podobne na celý systém že je to podvod. A samozrejme slováci zlému uveria rýchlejšie ako dobrému a nepravdivé tvrdenie o podvode je hneď na svete.
Práca z domu nieje podvod. Aj keĎ uznávam, že rozhodovací balíček je asi priveľké sústo na jeho obsah, no v konečnom dôskledku ten, kto si uvedomí o čo ide nebude ľutovať. Netreba sa báť toho, že niekto chce peniaze. Prácazdomu nieje podvod vážení.
S pozdravom
Jaroslav Šimon
Miro 19. októbra 2009
Práca v mlm spoločnostiach je skôr podnikanie ako zamestnanie. to kým človek nemá jasné, vzniká veľa nedorozumení. väčšinou sa ľudia chcú dostať ku práci z domu v tom zmysle že oni niečo spravia a niekto zaplatí. v podnikaní treba najskôr investovať a všeličo vedieť aby sa zisk mohol začať pomaly vracať.
milia 21. októbra 2009
Ako tak tu čitam aspon niesom jediná čo naletela na Herbalife a dost zle bo peniaze som investovala do ničoho a naj bolo ked pani chcela do 5dni 5000€ odo mna.odcuvala som a dnes som rada…Začala som so serioznou pracou ktoru si riadim sama a hlavne za informacie som nedala ani cent a sproduktami si pomahame.Ide o osobnu hygienu.Ak by ste tu mal niekto zaujem mile rada vám to vysvetlim.aviem že naše produkty su 100% uspešnejšie.Bo pomohli aj mne pri zapale ktory mi vyhladavali mesiac.Niesu drahe a hlavne my ako distributori ponukame i vzorky.Co pri Herbalaife niet.
v0tr3l3c 25. októbra 2009
Práca na doma.
Ste mamička na Materskej dovolenke, študent, dôchodca, nezamestnaný?
Tak táto ponuka je práve pre vás.
Takto nejako väčšinou začínajú a končia inzeráty ktorých je plný internet.
HomeWorking je lukratívna a hladná ale na Slovensku takmer dosažiteľná práca.
Vlastne to nieje práca ,ale pojem, spôsob práce.
Inzeráty ktoré bežne čítam a už sa nad nimi len pousmejem.
Delíme ich do rôznych kategórii.
Klikanie
Tu vám nasľubujú super sumu za emaily, ktoré odkliknete a zarobíte.
Stačí sa zaregistrovať cez niekoho ( on automaticky hneď za vás zarobí ) a môžete očakávať emaily.
Na 10 emailov ktoré vám prídu je jeden spoplatnený ( čiže tu zarobíte ) a jeho suma je 0,00nič
Takto vlastne sponzorujete a rozširujete SPAM
čiže suma sumárom, za elektriku a internet zaplatíte viac ako zarobíte, nehovoriac o vašom čase ktorý zabijete bezduchým klikaním.
Obchodný zástupca
Toto je kategória sama o sebe
– poistenie
– pôžičky
– tovar
Tu sa zarobiť dá, ale je v tom háčik ( och ,aké prekvapujúce že :-)
Treba mať živnosť, a čo to pre vás znamená? ( skús google ten to vie )
Je to druh práce kde prichádzate o priateľov pretože už ste zmagorený vecami z „práce“ a nič iné im nehovoríte a stále ich otravujete z vašimi super ponukami.
Je to behanie a zháňanie zákazníkov.
Je to zárobok ktorí nieje istý a môžete zarobiť. Ale čo keď sa trh presýti?
Predaj
predaj super šperkov, drogérie, welnes a iné.
Platí to čo u obchodného zástupcu.
Druhá možnosť je predaj formou inzerátu. Ale tu musíte tovar najprv od firmy kúpiť a následne predať.
Čo ak ho nepredáte? :-) no nič. Mate smolu.
Poštová práca
Už ste sa stretli z prácou kde budete rozmnožovať a rozposielať reklamné prospekty?
Tak to stoji úvahu.
Načo firma chce aby ste vy množili a rozposielali reklamu? Lebo je to spam?
Firma nemá na kopírovacie zariadenie ktoré by si mohla zarátať do daní?
Pouvažujte a skúste (Google spam)
Skladanie reklamných vecí
:-) viete aké množstvo treba spraviť aby sa vôbec dalo povedať že ste zarobili?
Však keď vás je v domácnosti veľa skúste..
Ale tu by som vás rád upozornil na fakt, že solídna firma vám dodá veci a príde po ne. Nechce od vás peniaze za tie veci!!
Práca za par šupov
Určite ste už čítali inzerát Ponúkam prácu na doma.
Po zaplatení xy€ (malá suma) vám zašlem informácie.
Tu vám v obálke pošlú buď prospekty ktoré sú bežne dostupné na internete alebo v predajniach, domoch a iné.
Alebo vám príde len úsmevná správa / Rob to ako ja /
Preto až chcete pracovať doma, dohodnite sa z normálnou firmou, ktorá vás zamestná na TPP VPP a do zmluvy vám jasne a prehľadne zapíše váš plat a pracovnú náplň.
Nikdy opakujem NIKDY neplaťte nič vopred za informácie.
Buď je to podvod ,alebo je to práca ,ktorú aj tak nebudete môcť vzhľadom na Slovenské zákony ,alebo náklady s prácou spojené robiť.
——————————————————————————————–
chcete pracovať doma?
založte si sro alebo živnosť.
vytvorte produkt – službu
začnite hu ponúkať a predávať,.
žiadna iná práca na doma ponúkaná za peniaze, baličky alebo bez informácii bližšie nieje práca,, neexistuje, neexistovala,..
treba otvoriť oči, začať uvažovať zdravím rozumom, a prestať pozerať na pyramídy..
to čo robí p.Miro je solídne podnikanie, ( práca na doma :D)
Miro 26. októbra 2009
v0tr3l3c ďakujem za skvelý prehľad možností práce na doma. Je škoda, že toľko rôznych subjektov zneužíva dôverčivosť a neinformovanosť ľudí.
v0tr3l3c 26. októbra 2009
pán Jaroslav Šimon, áno predajom rôznych produktov rôznych firiem sa dá zarobiť, ako som uviedol vyššie, ale
to ALE je dosť dôležité, treba mať živnosť alebo inú formu..
čo to znamená pre nezamestnaného , MD , študenta a i.? (use google :D)
to v čom väčšina firiem „klame“ alebo „zavádza“ pri ponúkaní tohto druhu práce je že im jasne NEPOVIE že treba mať ZL/DIČ/ inú formu.
Pokiaľ tak neučinia je to nabádanie ku trestnej činnosti.
Že najprv sa treba upísať až potom dostanú info.
AD2. trh týmito výrobkami je zahltený,
Väčšinou nebolo vedecky dokázané a samy nemôžu ( nedokazujú) to čo o výrobkoch tvrdia
( liečivé vlastnosti ? prečo teda tie výrobky nepoužívajú u doktorov )
Úprimne vám odpovedám, Áno, už som tieto práce robil, bol som pri vzniku aj som videl v reále čo a ako fungujú, čo treba pre zarobenie robiť.
Áno máte pravdu, pokiaľ človek sám niečo nezačne robiť, peniaze mu do klina samé nespadnú.
p. Slava
ZTP nie je prekážkou v práci, otázne je v akej funkcii a poste sa uchádzate,.
Firma si nemôže na určité pozície dosadiť človeka ktorý môže byť častejšie PN, skúste poslať žiadosť do chránených dielni, tam vás určite radi príjmu, nakoľko pre nich ste naopak bonus v hodnote zníženia a odpisov – cucanie peňazí od štátu..
Nie nie je to posmech alebo urážka, môj otec je ZTP a viem čo sme sa nahľadali prácu pre neho lebo on CHCEL robiť.
p.Miro.
Ano bohužiaľ je to tak. Máte pravdu.
Najhoršie je že niekedy zle meno firme spravia aj „ podnikavý“ manažéri ktorý pre firmu pracujú a chcú zarobiť.
A ako to už tu niekoľko krát padlo, je to podnikanie, takže to už je trochu o niečom inom, ako si niektorý myslia. ( nedajú si ani námahu niečo zisťovať na internete )
Sedia doma, čakajú že budú za to mať peniaze..
Je to o obetovaní sa pre prácu, za účelom zisku.
A stále platí ,,, Bez práce nie sú koláče.
zpV
Miro 26. októbra 2009
v0tr3l3c je to presne tak. predajom výrobkov sa živiť dá a to dokonca celkom dobre. budovaním siete predajcov (MLM) sa dá živiť ešte lepšie, ale to už je podnikanie. a práve to väčšina ľudí nechápe. vstúpia do predajného systému s myslením a chápaním zamestnanca = v podstate sú pasívni a čakajú na inštrukcie. jasné, že nemôžu uspieť. potom skúsia ponúknuť produkty aspoň pár kamošom, neúspešne. a tak im ich ponúknu ešte pár krát v nádeji, že ich presvedčia. potom im už nikto neberie ani telefón…
je to ako so všetkým iným – najprv sa treba naučiť to, čo chcem robiť a až potom začať robiť.
inak k tomu, že trh je zahltený výrobkami – presne tak. firmy platia masívne prachy za reklamu, aby upútali zákazníka. a to sa premieta do ceny toho, čo zákazník kúpi. ide o to, kto bude šikovnejší a urve väčší kus trhu. šikovný predavač (priamy predaj, mlm) má istú šancu. nešikovný a neznalý absolútne nie. ani omylom. Nepríjemné je že o takúto prácu často skúšajú prejaviť záujem práve tí, čo ani inde neuspeli. vidina rýchleho zisku ich zaslepí a potom na to doplatia.
sú to smutné príbehy potom…
Marek 2. novembra 2009
Miro sevas tak píše sa tu všeličo fakt zaujiave psanička:)To ma až tak netoto mam zaujem o pracu z domu teraz by som chcel po tebe aby si mi vysvetlil čo budeš chciet odo mna na začiatok a čo mi ponukaš ?Ako som pisal mam zaujem tak mi hod mailom info.Zatial dikec a možno do skoreho videnia:)Nelubujem nič iba pot,slzy a dril ….
motiilik 3. novembra 2009
Ahoj,rada by som si našla nejakú prácu na doma,potrebujem niečo rýchlo…Dá sa niečo zohnať???Niečo dobré finančne ohodnotené,ak ano,ponuknite mi,budem vdačná…Som pracovitá,na MD,som viac menej sama na deti a každá korunka mi je dobrá…Dakujem vopred…
v0tr3l3c 6. novembra 2009
he. zas niekto necita..
tu sa neponuka praca na doma.
ale varuje ake podvody sa robia…
aby ludia dalej nenaleteli a vedeli rozhodnut co je a nieje praca…
Martin 6. novembra 2009
Ci je,abo nie je PRACA NA DOMA utopiou 21 stor. to si musite spravit usudok kazdy sam,ale kto chce(a ako tu je aj popisane)da sa to a je to velmi lahke – treba na to hlavu.Nechcem tym nikoho urazit,ale bezhlavo odpovedat na bars ake inzeraty typu najprv daj a potom dostanes aj ty,tak toto pre mna nie je nicim presvedcujuce,aby som na nieco taketo reagoval.
Hladal som hocico,aj ked len par €ovy zarobok na prilepsenie,ale nasiel nieco,co vypada velmi realne(z mojho pohladu,bo som si najprv o tom vyzistil info,ci to nie je nieco typu daj a pak dostanes aj ty),ale pre ostatnych to nemusi byt vobec tak.Mozu len povedat,ze dalsi tuctovy,co sa nam snazi balamutit hlavu niecim,co uz davno pozname.Ja nikoho nebudem balamutit a ani presviedcat,ale len tvrdit,ze sa to da a ze to nie je utopia.Beriem to ako prilepsenie,ziadne milionarske zarobky.Mozno mi to ani nepojde,mozno po case sa na to vy*****,ale za vyskusanie nic nedam,teda tych par € (fakt par € nie je vela na vyskusanie,konkretne 5 aj nieco).Tak ci tak,mozem ich minut niekde vonku,na pive,kde budem mat len max.dobry pocit,ze moje telo dostalo to co lubi:-D…
dakota 9. novembra 2009
mate zivnost?
alebo to podnikate na zmluvu?
alebo nechcem povedat ze na cierno?
ano zaplat 5eciek a potom ti poviem co dalej.
alebo sa chcete podelit o aku pracu ide a aka napln prace to je.?
aky to je pracovn pomer VPP alebo TPP alebo OjB
roman 1. decembra 2009
ludia, hlavne rozmyslajte.
tych inzeratov na pracu na doma v kazdom inzetnom casopise, ci na nete, je na haldy.
drviva vacsina je super strucna, len nieco ako „praca na doma, super zarobky“.
myslite si ze naozaj je to nieco seriozne ? ze takto sa prezentuje seriozna firma a ponuka pracu? ziadne udaje, ziadny blizsi popis, len telef. cislo, pripadne www stranka ??
a najcastejsie je ta www stranka nejaka jednotna, len zakazdym je tam nejake lomitko a za nim meno.
myslite si ze ak je to seriozne, tak ten clovek nema dost svojich znamych, rodinnych prislusnikov, ich znamych, ktori by velmi radi taku pracu vykonavali, zvlast ked sa nevyzaduju absolutne ziadne skusenosti ?? zeby sa s takym niecim super delil s cudzimi ludmi ??
aj na tych www strankach je vsetko velmi vseobecne, absolutne nic blizsie popisane, len to ako sa da super zarobit. stranka obsahovo rovnaka, len vzdy iny emailovy kontakt.
ide o pyramidu, kde za poplatok vam bude umoznene mat kopiu takej stranky a pokracovat v pyramide – davat si take iste inzeraty a ponukat „pracu na doma“ – to je cela prac. napln.
dalsou kategoriou su tie MLM, v podstate tiez pyramida, tam sa ale aj realne nieco predava, ale tiez ide o tom mat co najviac ludi pod sebou, cim viac, tym viac ma ten clovek hore z provizii.
a uplne na vrchole prac na doma su tie seriozne prace (hlavne IT oblast a pod….. proste sofistikovana praca !!!!), ktore sa ale urcite neskryvaju pod inzeratom na stlpe na ulici typu „zhanam tim 10-15ludi, praca na doma, surne! kontakt:….“
Pavol 11. decembra 2009
praca na doma cez net………na nete je 100 ponuk a z tychto 100 ponuk vas stale hodi na domovsku stranku pracadoma.sk a to je blbost tam chcu od vas 17 evry na zaciatok a potom este daky veci za 200 evry………………..ale zase nehovorim ze sa cez net pracovat len je tazke najst serioznu firmu…….
šuriak 25. decembra 2009
Ľudia , prosím vás toto je návod výhod a nevýhod práce z domu. Treba si z toho vybrať čo chcete. Ja som pracoval z domu, potom som sa zamestnal a robil som to popri práci, poobede a víkendy som mal občas pracovné. Skutočne som sa išiel udtrať. Odviezla ma sanitka s mozgovým infarktom, bol som preťažený, lekár mi povedal ak chcem žiť aby som ubral plyn. Pripadám si ako workoholik, ale niekedy niesom. Ak človek chce niečo dosiahnuť musí tvrdo pracovať a keď zarobí peniaze nesmie ich minúť na konzum ale ich rozumne investovať aby už v neskoršom veku nemusel toľko robiť. Mám kolegu ktorý ešte tvrdšie pracoval ako ja, spával vo firme na stole, vyberal z kontajnera šrot a predával ho a dnes je milionár s perfektným jednaním a učil sa od Tomáša Baťu. Skúste si prečítať o ňom. Najprv človek musí niekolko krát skrachovať ako majiteľ TOYOTY aby sa poučil. Takže vám prajem veľa úspechov k práci.
rzelnik 11. januára 2010
Píšete tu o rôznych podvodoch v súvislosti s prácou na doma, ale treba si uvedomiť, že slovenský trh práce je totálne nerozvinutý, a to aj na pomery veľkosti krajiny a počtu obyvateľov. Keď si pozriete pracovné portály, tak zistíte, že sa takmer výhradne ponúka práca na trvalý pracovný pomer, ešte MLM (čo, ako správne upozorňuje Miro, nie je práca, ale podnikanie), a potom už len podvody typu rozosielanie obálok a pod. Na to, aby ste si ľahko našli prácu na doma, je treba aby vôbec vznikol trh s prácou na doma.
Ja teraz hľadám ľudí na spoluprácu pri tvorbe webstránok a neviem nájsť webový portál, kde by sa ponúkala práca pre freelancerov. Na anglofónnom webe je takých portálov habadej (napr. getafreelancer.com, elance.com, eufreelance.com a mnoho ďalších). U nás nič také nie je. Takže je tu príležitosť taký portál založiť a prevádzkovať. Alebo ukecať niektorého z prevádzkovateľov, aby rozšíril svoje pôsobenie za hranice anglicky hovoriacich regiónov.
Ieta 2. februára 2010
čítala som o práci na doma a poslala som im email že by som mala záujem o prácu na doma a oni mi poslali odpoved že mám zaplatit 20eur. a oni mi pošlu dvd o akú prácu ide a manuál o zaškolení. Mám im verit? Nieje to len podvod?
Miro 2. februára 2010
Ieta no uvažujme spolu o toku peňazí. ty chceš niečo spraviť, aby peniaze išli ku tebe. a oni ti ponúkajú niečo pri čom peniaze pôjdu od teba. je to to, čo si chcela? seriózne ponuky práce zvyčajne nezačínajú vstupným poplatkom. možno ide o podnikanie, ale to je už iná káva. v každom prípade by som neradil platiť za mačku vo vreci
Kristina 4. februára 2010
Podla mna je to tiez podvod
Povedzte mi preco pytate peniaze vopred?
Je to neuveritelne ze ked niekto chce pracovat z pohodli svojho domova musi najprv platit az potom moze zevraj zarabat.
Podla mna tu vy zarabate tak ze si pytate peniaze
Miro 4. februára 2010
Kristina nič tu neponúkame, píšem články o práci doma. Ja sám sa tak živím. Nie je pravda, že človek ktorý chce pracovať z domu musí zaplatiť. Len si treba nájsť prácu a to nebýva vždy jednoduché nájsť zamestnávateľa. Iná vec je podnikanie, tam sa zvyčajne musí najskôr investovať. ale to už nie je práca v zmysle zamestnanie.
juliana 11. februára 2010
a ja hladam dlhsie pracu na doma ja len par mesiacov mam internet mam54 ne myslim si ze by nedalo najst robotu pre starsie zeny urobim co kolvek uz som aj investovala a ziaden odpoved uz bojim riskovat totiz mam malo som dlhsi cas PN ponuknite dakujem Julka
Janka Štelmachova 11. februára 2010
ahojte hladam si pracu na doma ale už 2 krat som zaplatila a nič tak dufam že ste tu solidny ludia tu stratili pracu a naozaj tie penižky potrebuju dakujem
jaja99 14. februára 2010
Pri rozhodovaní, akú práca doma robiť by mal každý najskôr zhodnotiť svoje schopnosti a vybrať z nich tie, ktoré je možné vykonávať na diaľku. Môžem ponúknuť pár tipov : vyučovanie cudzích jazykov, vedenie účtovníctva, prepisovanie textov, programovanie akéhokoľvek druhu, projekčná činnosť, všetko okolo umienia. Ja sa venujem vedeniu účtovníctva, aj keď už nie doma. Ale bola fáza mojej kariéry, ktorá prebiehala doma. Niekto písal, že internetový obchod nemusí byť to pravé, ale verte, môže to byť finančne veľmi zaujímavé. Poznám firmu, ktorá podniká pomerne krátko, v SR má prenajaté výdajné miesto, dováža zo zahraničia len objednaný tovar a 1x do týždňa ho vydáva zákazníkom, prípadne posiela dobierkou. Len treba nájsť dobrý sortiment a dobrého dodávateľa.
supervizor 11. marca 2010
Pochopte konecne,ze jedina praca na doma na slovensku je len podnikanie,teda potrebujete nejake investicie do zaciatku…cca 135 eur ak chcete robit ten Herbalife na ktori vsetci nadavate,ale ja to robim a vyhovuje mi to,nenadavajte vsetkym do podvodnikov a radsej sa zamyslite nad sebou,co vlastne mozete ponuknut vy ? hm…
Martin 2. júla 2010
Je zaujimave citat vase prispevky. V podstate kazdy vychadzate z vasich skusenosti a z vasho uhla pohladu a mate svoju pravdu. Doporucujem precitat nejaku knihu od R.Kiyosakiho, najlepsie „Bohaty otec, chudobny otec“ alebo „Cashflow-kvadrant“. Problem chudobnych ludi nie je v tom, ze maju zle platenu alebo ziadnu pracu, ale v ich sposobe uvazovania. Kym clovek nezmeni uvazovanie a pohlad na svet, nezmeni sa jeho prijem. Naco hladate pracu? Skor pouvazujte,aku hodotu a pre koho by ste vedeli vyprodukovat? Co by ste boli schopni a ochotni DAT, aby vam niekto mohol za to zaplatit? Mozte sedet na poli a hovorit: Pole, pole,daj mi urodu a potom ti zasejem… Skuste zacat od vlastneho postoja. Ale to nie je pohodlne, preto tak malo ludi uvazuje ako podnikatel. je pohodlnejsie rozmyslat ako zamestnanec stylom „dajte mi pracu a istu placu“. Vtedy nemusite brat zodpovednost. Ale zla sprava je, ze s tymto pristupom nebudete zit statstny zivot. Budete stale odkazani na rozhodnutia niekoho ineho, a nie vlastne. Urobte nieco-kupte si motivacnu knihu a zacnite ju citat. potom porozmyslajte, co chcete urobit so svojim zivotom.
HP 4. júla 2010
Martin, mozem sa opytat co robis? pracujes, ci podnikas?
tefpo 6. júla 2010
Martin
pekne povedané ( bohužiaľ pravdivé )
Veľa ľudí sa nechalo oklamať že zaplatilo balíček a nič z toho.
Problém je fakt v myslení, PRÁCA NA DOMA je podnikanie, ako podnikanie to treba brať, vklad, výnos , odvody.
Pokiaľ bude takýto podnikateľ sedieť a čakať , nič nezarobí.
Ak však bude svoj tovar/službu ponúkať nájde odberateľa – zarobí.
predajom MLM a iných produktov sa ale človek „bohužiaľ“ upíše k zháňaniu klientov.
supervizor ,
veď to je problém, pasivista nadáva.. lebo nič nezarobil.
Keby mu ten čo ho do toho navliekol povedal čo bude jeho náplňou a o čo sa jedná, nešiel by do toho .
jaja99
pekný Job. škoda že aj táto sféra sa zapĺňa. ( eshop )
máš pravdu, bez samo štúdia a vedomosti robiť niečo nejde, niektorý to ale nedokážu pochopiť…
Janka Štelmachova , juliana
neviem či ste si nevšimli, ale tu vám nikto prácu neponúka…
ak náhodou nie , tak naozaj, tu je diskusia o práci, nie ponuka práce…
JA NEPONÚKAM prácu, Nikto tu neponúka prácu.
( to len odkaz pre ďalších čo to bude čítať a pýtať v diskusii podrobnosti o práci… )
ROZMYŠĽAJ 2. septembra 2010
AK CHCE NIEKTO,ABY SI PRE NEHO ROBIL,NECH ON PRV TI POŠLE ZÁLOHU A KEĎ ISTE ZAROBÍŠ DAJAKÝ CENT,TAK POTOM NECH TI STIAHNE TU ZÁLOHU. TOHO SA NEDOČKÁŠ. PORADÍM TI JEDNODUCHŠIE RIEŠENIE, AKO PRE PRÁCU DOMA. CHOĎ NA NAJBLIŽŠÍ MOST A HOĎ 20 EUROUKU DO VODY MôŽEŠ AJ V MINCIACH. TOTO JE PRÁCA DOMA.
POROZMYŠĽAJ 2. septembra 2010
Prosím ťa pošli mi tu 20 Eurouku na môj účet. Ja ti za ňu aspoň poďakujem.
Kerdu 12. októbra 2010
ako čítam, tak čítam, blud za bludom.
Alino 29. októbra 2010
Ked si predstavim pracu na doma, tak ma napadne skladanie gulockovych pier, lenze vsade same sluby a kde je konkretna vec ? Mozno niekde v malte na stavbe…
juliana 22. novembra 2010
mozem sa niekoho opytat, ako sa dostanem naozaj k serioznej praci vykonavanej doma? existuju na to nejake stranky alebo mi to len musi niekto ponuknut, ak tu je nieco take pisane, tak sa ospravedlnujem, necitala som vsetky komenty..dakujem
juliana 22. novembra 2010
a samozrejme na TPP, asi to asi nie je jednoduche
Miro Veselý 22. novembra 2010
juliana skúsil by som inzeráty ako je profesia a podobné, alebo niektorú personálnu agentúru. Samozrejme predpokladá to, že vieš robiť niečo o čo firmy majú záujem. Najjednoduchšie je pracovať z domu ak človek podniká. Na trvalý pracovný pomer bude pracovať z domu u nás asi ešte stále dosť zriedkavá vec. Čiže zhrniem to. Presne popíš, čo presne vieš z domu spraviť a ponúkni to firmám buď osobne, alebo cez inzerát. Ak to pre nich bude zaujímavé, môže to fungovať.
juliana 26. novembra 2010
mirko dakujem velmi pekne za radum, snad sa uz nieco podari….
deniska 3. januára 2011
Dobry den,vie mi niekto poradit,ako mam postupovat.Som nezamestnana od augusta a nahle ma polozila choroba,ako mam postupovat pri odovzdani PN?Staci to odovzdat pani na urade prace ku ktorej chodim?Dakujm za odpoved Deni
palo 4. januára 2011
ahoj ak chce niekto aby si pre neho robil tak tam má v prvom rade na seba kontakt,adresu … a ak to tak nie je tak je to len PODVOD !!!!!!!!!
Eva 3. februára 2011
Dnes som si prvýkrát otvorila túto webovú stránku. Priznám sa, že preto, lebo som o nej nevedela. Priznám sa, že tiež mám záujem o prácu na doma. Prečítala som si všetky príspevky a komentáre. Prišla som k záveru, že práca na doma v takom ponímaní, ako očakávate -očakávame, neexistuje. Potvrdzujú to príspevky viacerých autorov a aj samotného prevádzkovateľa webu. Takže zatiaľ neviem ako ďalej. Myslím si, že budem aj naďalej prehľadávať stránky a inzeráty, a že to možno raz vyjde. Totiž, niečo ako podnikanie neprichádza do úvahy.
A na margo mnohých príspevkov chcem poznamenať – neznalosť slovenskej gramatiky a pravopisu. V 6 riadkoch tri hrubice???????????
Nakoniec želám Vám všetkým, aby ste si našli naozaj prácu na doma, takú ako hľadáte.
andy 4. februára 2011
To Miro: Asi by si mal zmeniť názov rubriky, lebo budeš stále dokola musieť písať to isté. Mňa by to dlho nebavilo :) Totiž sem ti klikajú hlavne ľudia, ktorý hľadajú prácu a nie tí, pre ktorých to píšeš a to nás, ktorí si prácu pre seba vytvorili.
Ďalej by som to radšej nenazíval, že pracujem doma(hoci je to tak), lebo ich to mätie. Ich zmýšlanie tak ľahko nezmeníme. Sú to jednoducho zamestnanci. Takže radím pre nich: Rýchlo do knižnice, kníhkupectva a čítat, čítať, učiť sa a učiť sa. Potom si uvedomiť, čo viem ako by sa to dalo speňažiť. Nápad sa tvorý niekedy dosť dlho. Aj roky. Ale realizácia stojí za to. Keď máš vyštudované účtovníctvo, tak si založ živnosť a ponúkaj svoje služby. Keď máš vyštudované prekladatelstvo, tak z domu prekladaj. Keď vieš ako vyrobiť super nábytok, tak to začni robiť a neskôr zaučíš svojich zamestnancov a potom budeš mať prácu na doma. Môžeš ich kontrolovať telefonicky a mailom si sledovať účet :) To je napríklad tá práca z domu. Jednoducho prácu na doma si musíš sám vytvoriť. Námetov je veľa, hoci sa skôr chytia len tie výnimočné.
A práve týmto smerom by sa mala diskusia poberať- inšpirujúce námety a skúsenosti.
Tak všetkým držím palce!
Miro, good job!
Miro Veselý 4. februára 2011
andy no je pravda že ľudia takto hľadajú prácu na doma a tento článok je o tom, ako si nájsť prácu doma a že to nie je tak jednoduché. Je pravda, že mnohí ľudia sú extrémne povrchní, neprečítajú si článok len sa hneď pýtajú, čo je to za práca. Ale zas je fakt, že v niektorých firmách sa už dá pracovať aj doma, trebárs známa mala pondelok vždy prácu doma. Pripojená na firemnú sieť, vybavila agendu, majly, vyrábala prezentácie a tak. Takže je možné nájsť si aj zamestnanie, ktoré sa dá vykonávať z domu.
Nika 25. februára 2011
ahojte všetko čo čítam tak je len práca s počítačom počula som ešte dávnejšie že je aj práca kde sa skladajú rôzne súčiastky neviete náhodou či ešte niečo také ekzistuje ak áno ako sa k tomu dostať nikde to neviem nájsť ak náhodou niekto vie tak my dajte vedieť BUDTE TAKÝ DOBRÍ
Miro Veselý 25. februára 2011
Nika na tomto mieste nie je priestor na konkrétne ponuky.
jojo 12. marca 2011
Podla mna ak má niekto skutočnu prácu na doma tak nato nájde dost ludí aj vo svojej rodine a nepotrebuje si dávat inzeráty a pítat vopred peniaze zanič.
Karlos 7. mája 2011
Mily čitatelia ak chcete pracovať doma cez internet, telefon, atď ponuknite svoje služby v čom ste dobry alebo expert, chcete predsa aby peniaze išli k vám a nie od vás, asi v skratke rychlo srtučne vistižne. !!!
flanely 3. júna 2011
ahojte, neda mi nereagovat!
som na MD uz s druhym dietatom, uvedomujem si vsetky vyhody volneho casu, najma ked mozem byt s chorym dietatom kedykolvek doma bez toho aby na mna niekto v praci zazeral ze „uz saze!“ i ked sami dobre vieme ze rodicovsky prispevok nie je „mzda“ ktora v pohode „uzivi“ stvorclennu rodinnu …. vdaka manzelovmu prijmu sa to ale da ako tak zvladnut….otazka znie….kam na rok do prace? nad pracou doma premyslam uz dlhsiu dobu….vyhodu flexibilneho pracovneho casu beriem ako neskutocny prinos najma v rodine kde su „bacilovi skolkari“ s castymi vyrozami atd….zimne obdobie takmer cele premarodime…..Znasat koli tomu vycitave pohlady v nejakom pracovnom kolektive nie je pre mna dva krat lakave…..zvlast ako slovensky narod, dokazeme urobit „kauzu“ z cohokolvek a na pracovisku je odrazu z nicoho nic dusna atmosfera! Preto ma ponuka dobreho zarobku, zarobeneho z domaceho prostredia velmi zaujala…..Ako kazdy normalny clovek i ja snivam, mam ambicie nieco dosiahnut ….. samozrejme som sa na nemenovanu firmu nakontaktovala….poslala som 20 ecok, prisla posta s dvd a manualom, tiez kontakt na konzultanta….
uz po pozreti videa som ostala poriadne sklamana…..ale spoliehala som sa na konzultanta ktory mi vsetko dopodrobna vysvetlil….pristup bol na moje pocudovanie velmi kladny a pozitivny, napriek tomu som o 3 dni balik posielala spat a so ziadostou o refundaciu….(vratenie poplatku)….
takze som vo faze cakania kedy sa mi moje peniaze maju vratit, ci tomu tak bude neviem….priznam sa ze tomu velmi neverim….ale urcite to budem tvrdit az o 14 dni, dokedy by malo byt mojej ziadosti vyhovene….
stale cakam na vhodnu prilezistost, chcem pracovat, chcem pracovat z domu a uvedomujem si ze je to asi nemozne….lebo som uz velka a viem rozoznat sny od skutocnosti, napriek tomu verim ze nieco najdem a budeme vsetci spokojni…..napokon mam este rok casu nieco vymysliet, i ked mi dochadza ze uz vcera bolo neskoro….ale stale je to nejaky ten maly naskok dopredu, cas siahnut po prospektoch nieco nove sa naucit, rozsirit znalosti….pokial sa nejedna o spoplatnene sluzby….(jazyky, praca s pc…atd…)
V kazdom pripade chcem ziskat peniaze pretoze ich potrebujem a nie investovat „pozicane“ peniaze aby som bola este viac chudobna…..
flanely 13. júna 2011
vraciam sa spat k svojmu predoslemu prispevku, len pre informaciu zvedavych mi boli vratene peniaze z vrateneho balika….samozrejme bez postovneho….ale aj tak vacsina vlozenych penazi…..som rada ze boli v tomto ferovi…..a ako slubili do 14 dni vratili….
Meno alebo prezývka (povinné) 5. júla 2011
tiez som to skusila praca na doma???????objednala som si produkt ze skladanie pier atd…richlo zarobit peniazky nie,prisla mi obalka a vnej dalsia objednavka a doteras nic poplatok bol prvy krat 500korun a druhy 300korun. Je to strasne ked vas tak dobehnu a po tel sa ani rozpravat nechcu .Zarabaju len na cudzom nestasti a chudobe !!!!!!!!Ale co uz treba si davat pozor a vsetko overit a tak konat
Veronika 11. júla 2011
Dobrý deň. Chcela by som vyskúšať písať pre Vás články, Akej témy by sa mali týkať a v akom formáte by ste ich chceli.
Ďakujem Veronika
Boris 21. júla 2011
Dajte si pozor na Herbalife,najprv od Vás vytiahnu peniaze a potom sa nedá na tom vobec zarobit!!!Takže ste v mínuse cca.300eur-vlastná skusenost!
bamulka 26. júla 2011
Dobry den,moj nazor na prace nadoma je taky ze je to vsetko podvod hlavne pokial povas chcu poplatok.Uz viac krat som takto poslala par stovak a nikdy ta praca nadoma nevysla.
maňa 15. augusta 2011
hladam pracu alebo brigabu ako pomocna sila v kuchini,chyžna,upratovacka som na invalindnom dochodku a chcela by som si privyrobiť surné potrebujem pracu
aspon na vy pomomc na štyri hodiny
+
Rebeka 10. októbra 2011
škoda to tu bolo čítať,aj tak som sa nič rozumné nedozvedela.Veď ľudia si chcú len privyrobiť a nie zakladať živnosti a veci tomu podobné…Ak niekto o niečom rozumnom vie tak sa mi ozvite,ďakujem.
tibor 17. októbra 2011
už som tolko žiadosti odoslal že už mikomu neverim presvečte ma
pavlina lackova 15. novembra 2011
mam zaujem pracovat ozvite sa mi dakujem
sarah 26. novembra 2011
ahojte,ja som pisala viac krat na pracu nadoma.ani raz mi nikto neodpisal.je to velmi nekorektne!! zijem zo 113e mesacne.so synom.je to zivorenie,nemame ani co jest.syn studuje a ja to vobec uz nezvladam.chcem ,aby mal skolu.neviem,ako to bude dalej.som ztoho totalne smutna.pracu najst nemozemdlhsie,co mam robit??nikoho nemame.dakujem ahojte vsetkym!!pekny vecer.sarah
Katka 7. decembra 2011
Velmi dobry clanok
spynfo 16. decembra 2011
praca na doma? Otvoril som Zlate stranky a zacal citat vzadu obsah:
A >>>Ž.
Na toto potrebujem dielnu (kominar, poziarnici, atd.). Na toto potrebujem salon (hygienik, poziarnici…). Na toto potrebujem skolu. Aaaaa, toto by som zvladol… Obetujem jednu izbu, ako pracovnu. 1,reklama 2,skuska = prvi zakaznici. 3,blizim sa k zakonnemu limitu, co sa tyka privyrobenia si, popri praci bez zivnosti. 4,robim si zivnost. Popri praci, v takzvane „volne dni“.
kami 20. decembra 2011
Ja som žiadala cez net a nedostala som konkretnu odpoved,len to,že je treba uhradiť 23 eur za info,čo sa mi zda ako zbytočne vyhodene peniaze.Už raz niečo take fikčalo,bolo to v Nč a tak isto som zaplatila ešte vtedy na sk 500 korun a mala som si vybrať pracu a za tu vybranu pracu trebalo naspäť cvakať,,,tak som to nechala tak.Myslim si že oni z toho žiju ale že ešte nikto žiadnu pracu nedostal…
Alena 23. decembra 2011
Dobre napísané od jednej veštice.
RECEPT NA ZBOHATNUTIE
1.ZDRAVÝ SEDLIACKY ROZUM KORENENÝ INTELIGENCIOU
2.VZDELANIE, ZNALOSTI A VEDOMOSTI OPIERAJÚCE SA O SKÚSENOSTI
3.SPRÁVNE INFORMÁCIE ZAMIEŠANÉ SCHOPNOSŤOU ICH VYUŽIŤ
4.ODVAHA NALOŽENÁ V ZÁUJME O NOVÉ MOŽNOSTI
5.VIERA SPOJENÁ S POZITÍVNYMI PREDSTAVAMI
6.PRIPRAVENOSŤ VYUŽIŤ PRÍLEŽITOSTI
7.SPRÁVNY POSTOJ
POSTUP:
TOTO VŠETKO V SEBE VARIŤ POMOCOU VYTRVALOSTI A SCHOPNOSTI NEVZDÁVAŤ SA A PLNOU MIEROU POUŽÍVAŤ PRI SVOJICH ROZHODNUTIACH.
PRAJEM DOBRÚ CHUŤ K ZMENE SVOJHO ŽIVOTA
Jakub Parák 10. februára 2012
Praca z domova je podľa mňa pohodovýspôsob ako si zarobyť no treba sa tomu venovať ono už len pojem práca z domova nám v hlave nastavý pohodový režim a nikto nič neurobí (česť vínimkám) každy mlm system ponúka možnosť prace z domu to že sa všade pýtajú peniaze sme si asi už všetci všimly ono pez investície to nikdy nejde aj ked idete do normálneho zamestnania pošlú vás k doktorovi na zdravotnú prehliadku za ktorú zaplatíte (neskôr by vám to mali preplatit no v skutočnosti si to aj tak odpracujete) rozdiel v tom všetko je však ten že si môžete vybrať u koho chcete budovať svoj príjem. Ako už bolo písané vyžšie ,, Na toto potrebujem dielnu (kominar, poziarnici, atd.). Ak mi admin nezmaže príspevok môžem vám ponúknuť prácu doma ano treba niečo zaplatiť ale nieje to 25€ ani 130€ v skutočnosti to ani platiť nemusite lebo je tam možnosť 7dnií skúšať zdarma so všetkým čo k tomu patrí a však treba pracovať inzercíí sa nikto nevyhne nejak svoju ponuku musíte dať do obehu. V dnešnéj dobe však ide hlavne o Internet však kde by sa pohybovalo viacej ľudí… Ja ponúkam internetovú doménu kde dostanete vlastny mail a pomocníka na stavbu stránky na prekvapenie netreba vedieť programovať lebo vladáte šablony a dopisujete text. cely set stojí 7€ ale na sedem dni zadarmo a to uz davno sa vam podarí niekoho dalsieho nájsť kto bude chcieť mať stránku ako vy alebo aspoň zarábať tým že niekomu dá doménu…. Ja sám som tomu moc neveril som uprostred skušobnej doby a už mám troch ľudí. Jednoduhšie by bolo keby sa ľudia nebáli ale to tu bude vždy…. jediné čo treba vždy zmaknúť je nájsť tých správnich ľudí čo majú tie správne kontakty. ak by mal niekto záujem vedieť viac napíšte mi na mail tam poviem viac aby som tu zbytočne nepropagoval celu vec za cenu zmazania :D
Miro Veselý 10. februára 2012
Jakub Parák jasné, že admin zmaže reklamné príspevky a kontakt. Keby tu nechával kontakty na rôznych dílerov a MLM systémy, zaplní sa to tu ponukami a to je dosť otrava. Tu diskutujme o práci doma všeobecne.
mungo 16. februára 2012
Ja si myslim, ze praca na doma sa da robit, ze existuje a aj skutocne funguje. No aj Vy sami musite preto nieco urobit a necakat pasivne, ze vsetko sa spravi samo. Zial, vela ludi sa aj sklamalo a preto je ich postoj aky je. Uz neuveria, ani ked uvidia… Kazdy si je strojcom vlastneho stastia, ale zaroven kazdy ma tu moznost. No iba male percento ju aj vyuzije… cim to je? :)
marcel 20. februára 2012
nie kazdy je stvoreny na pracu zdomova tu mozu vykonavat len ambyciozny ludia a nie ludia ktori si chcu len privyrobyt to mozu zostat dlhsie v praci a maju do vsetkeho sa musi investovat ked ides na cechy do roboty ano firma ti da zalohu ale na cestu si musiss zobrat zo svojich to je aj tu ak chces vykonavat pracu z domova musis sa naucit o aku pracu ide ide o nejaky proces vzdelavania kym vlastne pochopis oco ide ak chces nieco predavatponukat tak ziadna firma ti neposle produkty alebo nejake task atd. zadarmo preto ze oni to museli ci uz vyrobyt alebo kupit nikto vam nic zadarmo neda
reka 28. februára 2012
dobry den som mamicka mam dve deti mam 17 rokov a hladala by som pracu na doma surne by som potrebovala nieco dakujem prosim pomozte nam
beatka 6. mája 2012
CHcela by som to skusit
sergej 3. júna 2012
beatka, tak ked chces, vyskusaj, a potom nam ostatnym daj vediet ake to bolo.
ozaj, a co by si to vlastne chcela vyskusat ??? :D
Alena 3. septembra 2012
Na niektorých stránkach ponúkajú prácu, že zadávatelia potrebujú návrh na logo, webovú stránku, tričká, obaly kníh, letáky, plagáty, obaly výrobkov atď. Šikovní aj amatérsky grafici to nakreslia v grafickom programe a nahrajú obrázky svojich návrhov na stránku. Zadávatelia si vyberú ktoré sa im najviac páčia a v ďalšom kole vyberú výťazný návrh ktorý je podla ich predstáv. Napíše grafikom čo by v návrhu malo byť a čo nie aké písmo, farby aké prvky atď. Platí sa cez Paypal. Toto je jedna z možností práce cez internet.
Alena 3. septembra 2012
Tento článok je dobre napísaný o tej motivácií.
tompika 19. septembra 2012
ahoj všetkým :)
nech každý píše čo chce, tu sa dá naozaj zistiť o čom je práca z domu a práca cez internet … možno to aj vyskúšam :-) keď mám kopec času a stále som online :-)
hoci pôvodne som si myslel že práca cez internet je robiť nejakého online operátora :-)
Ingulka 19. októbra 2012
Ahoj Miro. Velmi inspirativny clanok. Priznam sa, ze tiez patrim k ludom, ktori si naivne mysleli, ze im niekto nieco ponukne. Konecne som si uvedomila, co by som mala urobit, a ako sa k tomu pomalymi krocikmi a pozitivnym myslenim dostat. Teraz uz len ten napad :)Je super, ze su na nete ludia, ktori pisu taketo zaujimave a poucne clanky.
marcela 7. januára 2013
Ahoj Miro, tento článok je skvelý. Dá sa povedať že si vystihol všetky nevýhody práce na doma. Pracujem z domu už pár rokov, každý mi závidí že ako sa mám fajn a pritom ja najviac túžim po tom, aby som mohla chodiť do hocijakého zamestnania hoci aj za minimálnu mzdu, len aby som bola medzi ľuďmi a nie v izolácii. Zatiaľ to nie je možné kvôli malým deťom ale snáď sa raz dočkám. Dovolím si z vlastnej skúsenosti poznamenať, že práca z domu má viacero nevýhod ako výhod. Človek čo to neskúsil vidí len samé pozitíva….ale negatíva prídu už po prvých mesiacoch….
mondan 14. februára 2013
pre“marcela“,
hovoríš že pracuješ už niekolko rokov doma, veľmi by som takú prácu potrebovala a aj chcela..ak to nieje tajomstvom mohla by si mi do mailu napísať čo vlastne robíš? Natrafila som už na veľmi veľa podvodníkov a práca stále nikde..Ďakujem Monika
Katka 28. februára 2013
Cudujem sa tymto prispevkom o tom, ze praca na doma neexistuje. Myslim, ze je to tym, kto vsetko sem chodi. Vidno, ze su tu ludia, ktori sa v tejto problematike vobec nevedia orientovat. Vazeni neznalci pomerov-pracovat z domu sa da najma na zivnost a ked mate vzdelanie, ktore si nevyzaduje pracu, za ktorou by bolo nutne sa premiestnovat kazdy den. Takto pracuju napriklad prekladatelia, novinari (samozrejme nie vsetci), monitori klinickych studii atd. To je len niekolko profesii, o ktorych viem, ze nemusia chodit kazdy den do prace (vzdy to zavisi aj od zamestnavatela). Cize, nebavme sa tu o podvodnych ponukach na internete, lebo to je fakt len obrovsky podfuk. Ja robim preklady a korektury a uz takmer 4 roky pracujem z domu. Mam zivnost. Tak nechapem, preco tu vsetci tak kategoricky odmietate tento druh prace. Ako keby ani neexistovala. Resp. existovala len v tych podvodnych ponukach. NIE. Staci si pozriet ponuky s nazvom Home Office a budete v obraze. Pekny den. K.
mirek 21. januára 2014
kto mi pošle info kde budem moct pracovat na nete z domova? Potrebujem pracu. Naozaj. Zaplatim
Marek 16. februára 2014
Dobry den ja by som sa chcel opytat aku pracu ponukate potrebujem surne vopred dakujem
mirka 6. marca 2015
Ludia boží už len vy svojou navševnostou pomahate Mirovi aby zarobil nechapem tomuto. ja tiež zarabam cez net som doma a predstavte si nerobim nič vy sami mi zarabate peniaze. Rozmyšlajte, špekulujte a všetko sa da nikto ti neprezradi čo robi aj ked robi doma ten človek tiež musel na to prisť sam ako zarobiť. hlavy mate na to aby ste rozmyšlali
jana 28. apríla 2015
Moja financna situaxia nieje teraz ruzova som na materskej a moj rijem klesol rada by som si takouto formou zarobila a naucila sa viac o tejto praci:-)
jana 28. apríla 2015
Kazdapraca ma svoje proti aj kladne stranky netusim ako sada zarobit ale robim vsetko aby sa to podarilo
Lucia 1. októbra 2015
Praca z domu je podvod v pripade, ze za nu treba platit. Zahrna to napr. lepenie obalok, skladanie papierovych somariniek, predaj pri ktorom vlastne najprv musite nakupit, atd. Menovat by som vedela do rana. Tymto clankom sa podla mna skor mysli praca trvaleho charakteru. Ak je clovek zamestnany a povaha jeho prace to dovoluje, nemusi chodit denne do kancelarie ale po dohode s manazerom si moze urobit kancel doma. Pracujem v telekomunikacnej firme a popri hlavnom prac.pomere pracujem aj ako prekladatelka. Moj zamestnavatel mi dovolil od januara bud. roka pracovat z domu, cim mi odpadnu 3 hodiny dennodenneho dochadzania. Ak zamestnavatel vie, ze sa na zamestnanca moze spolahnut, vyjde mu v ustrety.
Takze si treba danu temu najprv nastudovat a az potom sa k nej vyjadrit.
Na podvodne ponuky na internete, za ktore treba platit by som v zivote nereagovala.
1111 21. októbra 2016
ja by som mala zaujem pracovat doma napr.skladanie pier a pod..vie niekto d neakej ponuke ktora je realna..dik
Web Hosting 11. apríla 2017
Ak chcete najst nejaku manualnu pracu na doma, je potrebne sa poriadne porozhliadat a mat dobry napad.
David 7. augusta 2017
Ahojte, mal som tú česť pracovat pre spoločnosť H…E. Na začiatok som musel zaplatiť 150 eur za baliček + webove stránky, neskôr som bol s nimi osobne na školení v Bratislave na hoteli Falkensteiner kde prvé skolenie bola zdarma, tí ktorí tam boli druhý krat museli zaplatiť z vlastneho vracka. Neskôr cez telefón som sa dozvedel že ak chcem postúpiť a niečo zarobiť mám nakúpiť ich produkty za 4000€ ktoré si potom budem predávať. Ešte aj reklamné kalendáre a brožúrky som si musel kupovať od nich. Nakoniec som bol v minuse a poslal ich dočerta :(