Dobrý detský obchod

Každý rodič musí občas navštíviť nejaké tie detské obchody. Či už potrebujeme detský nábytok, detské oblečenie alebo hračky či rôzne doplnky a nevyhnutnosti pre našich najmenších, nájdeme to práve v detských obchodoch.

Nie je však obchod ako obchod. Pozrime sa na to, čo by nemalo chýbať v naozaj dobrom detskom obchode.

Kamenné obchody – najskôr si skúsme predstaviť nákup v kamennom detskom obchode, teda v skutočnej a nie internetovej predajni. Určite sa človek lepšie cíti v obchode s príjemným personálom. Toto je často kameň úrazu. Neochotné predavačky, prípadne personál neschopný poradiť rodičom pri výbere detského tovaru a podobne robia z mnohých detských obchodíkov skôr nepríjemné miesto.

Taktiež by v dobrom detskom obchode mal byť tovar prehľadne usporiadaný. Najmä predajne, kde je pohromade tovar rôzneho druhu od kočíkov po cumlíky, je potrebné, aby sa človek ľahko orientoval. A keď má s orientáciou problém, mal by tu byť pre neho poruke ochotný personál, ktorý ho nasmeruje k hľadanému tovaru.

V dobrom detskom obchode by sa mal človek cítiť príjemne, mala by tam vládnuť príjemná atmosféra. Je tiež veľmi dobré, ak má takýto obchod aj detský kútik, teda miesto vyhradené pre deti nakupujúcich rodičov. Deti totiž nemávajú príliš v obľube nakupovanie a behanie po obchodoch, takže takýto malý kútik, kde sa môžu chvíľku zahrať, pokresliť si a podobne, je určite dobrý nápad.

Dobrý detský obchod však znamená nielen milý a ústretový prístup pri nákupe, ale tiež napríklad pri reklamácii. To už býva často veľký problém…

Pri internetových detských obchodoch platí podobné. Tiež je dôležitý personál, i keď komunikácia zväčša prebieha cez telefón alebo e-mail. Dobrý detský e-shop by mal na zákazníkove otázky reagovať rýchlo. Mali by vám tiež podať kvalitné informácie o tovare, ktorý predávajú. Rovnako nesmieme zabudnúť, že dobrý internetový obchod s detským tovarom by mal bez problémov zakúpený nepoškodený tovar vziať späť (ak sa vám napríklad nepáči, alebo vám inak nevyhovuje), ak ho pošlete v rámci zákonnej lehoty a vrátiť vám peniaze. Prípadné reklamácie by tiež mali vybavovať promptne a bez problémov.

Je takisto dobré, ak vám pracovníci e-shopu vedia poradiť so servisom (napríklad kočíkov, detských bicyklov a podobne) a to aj po záručnej dobe.

Pozrite si aj tieto články:

Pridajte komentár: